0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Okej, så då har den alltså eventuellt visats offentligt. Borde isf inte vara så hemligt. Någon som vet modellnummer eller har några specifikationer?
Kan det komma en bättre pump än FD35?
Enligt FG Nordic skall Fujitsus nya LTCN-serie fått toppresultat hos SP ochstorlek 14 hörs vara betydligt kraftigare än Nocria. (4,5kW vid -25 COP 2,0)
Du fick inte med dig någon intressant teknisk info?
Han sa att det inte kommer att ske några stora förändringar och att det också kommer att vara 630 och 660.Jag frågade om i-see kommer att tas bort eller vara kvar men han hade inga svar där.
Ok, tack för infot
Vinstellan, det var intressant info .Dubble flap skulle vara passande för min del.Är det samma bastänk som de tidigare FD modellerna där det sägs vara viss "överdimmensionering" av kompressorer å så? Eller det är detta som är en del av Hyper Heating teknologin?När du skriver "vår" så antar jag att du är ME anknuten. Finns det några mer specifikationer att få tag i? Så som dimmensioner, ljudnivå, men även innedelens utseende vore íntressant att få se.
Det är bara att maila ME så får du en pdf med specifikationer. De släpptes igår!