0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kanske one.com kan vara ett alternativ. Billigt och ett barnsligt enkelt och pedagogiskt gränssnitt . 5 gb utrymme, fri trafik mm för 12 kr/mån.
Hej!Finns det någon här som vet hur jag skulle kunna göra. Jag driver inget företag etc. men skulle gärna vilja "reservera" en hemsida med ett bra namn. Jag vet vad hemsidan skulle heta.Hur skulle ni göra? Helt enkelt registrera hemsidan och "parkera" den trots att det inte finns ngt företag ännu .... t.ex.?Vad ska man ta hänsyn till? Alla tipps välkomnas .Vi har ju serieentreprenörer här på forumet som kanske kan lite om detta
Du kan ta kontakt med mig.Jag är proffesionell designer
Totalt sett blir det nog dyrare än 12 SEK per månad ...Det var den som kostade 354 SEK exkl. moms.
Beställa som privat och sen flytta över till företaget .... funkar det?
Oprofessionell, men är både på One och Manufrog. Men kan inte rekommendera One.. Inga finesser inga underdomäner som man kan sköta med egen inlogg, inget stöd för cgi, slö databasgrunka, php funkar, klockan går fel på servern... Kanske egen tidzon i danmark...
Jag köper inte den tjänsten jag utför bara arbeten på One.com för att någon annan har köpt tjänsten.
Nä jag kan inget... men det är ju tur att du som kan, har dykt upp så du kan hjälpa till med dessa frågor, så du kan väl svara här på forumet, det är väl det som är meningen... eller ska det vara en privat chatt?