0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag skulle rekommendera en .SE adress om du tänker vända dig till Svenskar.Har du kollat så det är ledigt?Är syftet att ett företag ska startas upp, eller vad?Jag skulle inte parkera den jag skulle göra någon sida lägga den på ett webb hotell, med relevant fakta, vad som är på gång. Om det nu är nått på gång??
Vänd dig till skattemyndigheten och starta en enskild firma, då är du och ditt bolag samma juridiska person och du kommer då ha möjlighet att kvitta momsen på de utlägg du har i uppstarten av din firma mot din inkomst. (vet inte om du har inkomst i Sverige?)Dessutom så kan du vända dig till PRV och registrera samma namn du klurat ut som firmanamn, det kostar ungefär en tusing.Lycka till
99 kr kostar det... Sen kan du köpa på annat håll webbhotell för 120kr... så det blir summa kardemumma 219 kr per år... men klart man kan köpa dyrare... men jag tror inte man kommer undan billigare...http://www.manufrog.com/Helt ok Lite KontoUtrymme 350 MB Trafik/Överföring(per månad) 10 GBUppdate mer info: