0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ewald, hela klippet är ju ett skämt, oseriös mätning, jag hade tråkigt och slängde ihop en film på skoj om skiktning i termosen
Vad det handlar om är en ren parodi och förlöjligande av den av mig skapade tråden. Att en mätprob var deffekt viste du inte när du startade "ditt skoj". Att det på något sätt skulle vara oseriöst att i ett och ett halvt dygn bevaka och nedteckna resultat anser inte jag är oseriöst, även om det falerade p.g.av utrustningen. Vet du bättre tycker jag du kan meddela detta, för hur roligt du än tycker det är så är det varken thermos eller pet-flaska det i grunden handlar om.
Så ha en trevlig påsk och se upp för skiktade ägg.
Va, menar du att ägg kan vara varmare upptill än nere Måste testas
En sfärisk tank har minst yta i förhållande till volymen, så den får minst förluster. Dock vet jag inte om den är så bra ur skiktningssynpunkt...
Jag accepterar ursäkten, och heder åt dig som inser att det var inkorrekt gjort samt ursäktar detta. Skall man se något positivt med tråden nu, så kan det vara att det visar hur smidigt en dispyt kan lösas med en gnutta ödmjukhet. Kan ju säga att hade omständigheterna varit annorlunda hade kanske t.o.m jag dragit på smilbanden åt din film.Så ha en trevlig påsk och se upp för skiktade ägg.
Vi gjorde upp i som man gör, med hövlighet och snälla ord mot varandra, inget tjafs i onödigt långa trådar utan med endast två inlägg i frågan och sen la vi locket på.
Hur menar du nu Bara skojar