0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Innegivare har alldit funnits. Det gunnarb är ute efter är en innegivare med en ratt man kan öka/minska tempen på.IVT PremiumLine X har en enkel inneregulator med ratt. IVT PremiumLine EQ har en lite mer avancerad inneenhet med display och lite knappar för att kunna ändra vissa inställningar i stysystemet.Når som är lite märkligt är att i användarmanualen till IVT PremiumLine EQ finns det en bild på inneenheten på sidan 14. Kollar man i manualen till Bosch EHP LW Compress, som är exakt samma pump så är det blankt i manualen på det stället. I övrigt är manualerna i stort sett identiska förutom att man har bytt ut IVT mot Bosch...
Ja, om man kör Purjo800 Premiumline EQ/LW Compress kör Rego1000, så den avancerade inneenheten är nog svår att koppla in. Premiumline EQ kör visserligen Rego800, men Rego800X som inte riktigt har samma programvara som våra Rego800. Förmodligen är det bara X-varianten som har stöd för innereguatorn. Men om nån har en sån regulator över så kan jag testa om den funkar...
Till PremiumLine X ingår rumsregulatorn som standard och jag hittar den ingen stans som tillbehör.Din Röris har säkert tillgång till nån reservdelslista med RSK-nummer och pris på den? Den ansluts iallafall via CanBus och förutom tempsensorn och ratten så sitter det larmsummer i den.
Och en ratt där du kan ändra önskad innetemp. Samma sak som du kan göra på pannan, men du slipper springa iväg till pannrummet.Termostat är egentligen fel ord eftersom den bara mäter temperaturen och låter Regon avgöra om den skall gasa eller bromsa. Säger man termostat så kan man uppfatta det som nåt som stoppar VP'n vid en viss temperatur...
Ja, har man Rego800X så är det den som är T5. Jag vet inte hur vanliga Rego800 uppfär sig om man kopplar in den, men det skulle vara kul att prova...
Det kan ju vara bra att testa innan man köper den, men den kanske inte är så dyr... Bilder finns i IVT's manualer