0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Joka.Jag tål sånt där men håll uppsikt i Backspegeln cocacola
Sill är underskattat Vad är det som är så unikt med en 4-rörskopplad arbetstank som inte skulle gå att överträffa med en UVL tank? Jag tycker vanligt kopplade arbetstankar har en tendens att gå onödigt högt i temp och så verkar dom faktiskt fungera bättre med undereffekt än övereffekt.Är dom därtill kopplade mot en vanlig dum tank som UKV så har dom inte särskilt bra skiktning och då blir prestandan än sämre. Speciellt om det är en liten tank typ 200-300 liter. Jag tycker jämförelsen med Intel och andra tekniska lösningar är bra. bara för att en lösning eller affärshemlighet är enkel att förklara behöver det inte betyda att man per automatik ska dela den med omvärlden. Bakom varje komplicerat problem ligger en enkel lösning. Svårigheten är att finna den själv. Därtill är det inte säkert att en till synes enkel teoretisk lösning skulle vara så enkel för vanliga dödliga att implementera i praktiken... I takt med att informationen kring en produkt blir mer slipad och tillgänglig kommer mer och mer information om vilka fördelar och funktioner en lösning ger. Men i inget läge finns det anledning för ett bakomliggande företag att ge fullständig förklaring till varför resultatet blir som det blir. Den svenska avundsjukan är större än man tror ibland. Jag har svårt att förstå:a) om man nu inte gillar konceptet - skit i att köpa det då - men sluta hacka på uppfinnaren b) om man uppfunnit en bra grej - skit i att lyssna på folk som snackar skit och är avundsjuka - dom är ändå inte dina kunder En nöjd UVL-tank-användare som stod och tittade på grannens 15kw som gick i 1.5 minuter här på eftermiddagen...