0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hahah fan va bra. min fråga till dig joka.. förstår du hur mycket av den där pizzavärmen som går till spillo om du kör utan termostater?? Visst - innegivare måhända fungera om man äter pizzan i hallen
Nä, jag loggade precis in på vattenfall och den senaste fakturan har ännu inte dykt upp där, utan jag har mätarställningen från 111231 på 98418 och idag när jag kollade så stod den på 104773.
när pizzan värmer så ska ju termostaterna strypa så att VPn inte startar igen för tidigt och gör det för varmt inne. Pengarna rullar in. Pizzan blir gratis. Eller i alla fall inom en mansålder.
Då har du inte både el och nät hos Vattenfall om du måste vänta till de räknat ut fakturan för månaden.Har du båda delarna kan du se det Thumbsup
Jo det har jag men jag kollade på mina fakturor och där har inte den senaste kommit upp men såg att man kan välja min förbrukning och senaste avläsning säger 104304 gör alltså 5886 kwh för januari, 2200 högre än jan 2011.EDIT, Puh, jag läste fel, missade en avläsning, ovanstående förbrukning var för 2 månader.Detta är den rätta mätarställningen, 104304 - 101178 = 3126 för januari och 560 lägre än jan 2011