0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kan inte vara så uselt att det inte går att skicka en bild från telefon till datorn måste vara nån inställning
En sak fungerar inte 100-tals andra funkar suveränt då är produkten kass, hur tänker ni?Det är oftast dessutom de som aldrig har ägt produkten som uttalar sig om hur dålig den är, ofattbart.Jag har haft två iphones och 7 androider de sista tre åren och för mig är det ingen tvekan om vad som är bäst.Min iphone är uppkopplad till bilen, två headset, datorn, en ministere och en receiver allt via blåtand och hör och häpna det fungerar.Det är dock så att det är begränsad funktion på blåtanden så att just skicka bilder inte går, men det finns ju andra sätt, icloud, mail mm.Använder man icloud så skickas en bild tagen med en ios-device direkt upp på nätet och blir även tillgänglig via dator och alla andra ägda ios-devices.Det finns dock en värre begränsning i bluetooth som inte jag heller gillar och det är att kontakter ej kan utbytas via bluetooth, det är ett problem i bilen.
Mike: Vet du nåt om den kommande iPhone 5? Release, lull-lull osv...
Man har tagit bort knappen för att få större skärmyta och gjort om gränssnittet så att man använder 'svepningar' för att kompensera för den borttagna knappen. Åsså har man gjort skärmen lätt böjd för att få bättre känsla när man sveper.Sen patenterar dom alla ändringar och stämmer Nokia för att deras N9 inkräktar på patenten.Det är väl så Apple brukar jobba