0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det här är naturligtvis en misstolkning från min sida då jag VET att nästan alla som har Iphone verkligen är nöjda, men:Skummar man igenom tråden ser det ut som om alla som är supernöjda först träter om var man lagar den billigt, sedan så är det någon som eventuellt lyckats göra en blåtandsöverföring till allas häpnad
Är detta sant Har dom apat efter den totalt värdelösa N9:an med dess utmärkta sätt att "svepa" i menyerna och den färnäma känslan man får av den böjda skärmen Seriöst nu purjo, är det sant???
En sak fungerar inte 100-tals andra funkar suveränt då är produkten kass, hur tänker ni?Det är oftast dessutom de som aldrig har ägt produkten som uttalar sig om hur dålig den är, ofattbart.Jag har haft två iphones och 7 androider de sista tre åren och för mig är det ingen tvekan om vad som är bäst.Min iphone är uppkopplad till bilen, två headset, datorn, en ministere och en receiver allt via blåtand och hör och häpna det fungerar.Det är dock så att det är begränsad funktion på blåtanden så att just skicka bilder inte går, men det finns ju andra sätt, icloud, mail mm.Använder man icloud så skickas en bild tagen med en ios-device direkt upp på nätet och blir även tillgänglig via dator och alla andra ägda ios-devices.Det finns dock en värre begränsning i bluetooth som inte jag heller gillar och det är att kontakter ej kan utbytas via bluetooth, det är ett problem i bilen.
När jag sätter mig i bilen funkar det inte optimalt med blåtandskopplingen jag ser bara missade samtal och ringda samtal efter telefon kopplats till bilen missade samtal före ihop kopplingen syns inte men det kan bero på bilstereon för det är en enkel modell (Pioneer)