0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Och jag som trodde det var en av de sämsta men det är bara vad jag trodde på grund av allt strul med Iphone bland arbetskompisar.
Ja iphone tillhör de tåligaste helt klart med ett enda undantag och det är att den har mer glas. Tåligheten är bekräftad i undersökningar från serviceverkstäder.
på riktigt nu, vad är det som telefonen har för brister?tänk nu på att jag är riktigt dålig på sånt här. men för mig har den fungerat kanon, lätt att läsa meijl telefon boken mm , för mig har den fungerat kanon och lätt att andvända . enkel logik Thumbsup och framförallt tåligcocacola
Ungarna fick varsin Iphone den ena höll ca 2 veckor innan mikrofonen slutade fungera Den andra höll ca 1 månad innan högtalaren slutade fungera Skitbra kvalité Tog någon vecka innan man fick en ny så det är inte så mycket att säga om.Men nu skrapar det i luren när man pratar med henne !Skitbra kvalité Batteritiden är nästa skämt Tjejen har en N9 och den verkar bara fungera utan krångligheter och hon behöver inte ha ett extra batteripack med sig om hon skulle vara ifrån laddaren Själv kör man med en gammal hederlig liten smidig lur som bara går och går och går och inte något sort klumpigt elände Thumbsup