0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Ooo, det var inte menat som någon pik, utan ville bara förklara att i vissa samhällen, som i mitt, så blir det "egna" trafikregler, och så blir det snopna när det smäller när någon helt plötsligt följer trafikreglerna...
Så där är det på gatan där jag bor också, en lite bredare väg genom bostadsområdet är "huvudled" för alla som bor där.
Bor du på Södra Allén?
Kanske borde man reta sig på sådant här, vad vet jag, men när jag såg detta på youtube brast jag ut i ett gapflabb
Detta är något jag ofta fascinerats över, jag gillar bilar och lägger märke till allt som är lite häftigare än vanligt.Det är ofta ofta som man i tät trafik blir omkörd av någon fet BMW där chauffören tvärnitar in sig i luckan framför mig, för att sedan så fort tillfälle ges gasa järnet, kasta sig ut i en allt för kort lucka och sedan slänga sig in i luckan framför.Så håller det på bil efter bil på bekostnad av alla andras säkerhet ända tills bilen försvinner ur sikte......tills man 45 min senare kommer fram till staden dit man är på väg och tvingas stanna vid ett rödljus. Då ser man honom igen, sextio meter framför sig, och alla dessa sextio meter har förutom risken kostat honom kanske en halvliter per mil för att tjäna.Detta ser man väldigt ofta