0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Den ena länken indikerar ju att man kan få detta för ca 130 spänn och det är ungefär samma som en lågenergi av bättre kvalité = inte dör så fort, kostar.
Citat från: David Rinnan skrivet 04 augusti 2011, 23:28:34Den ena länken indikerar ju att man kan få detta för ca 130 spänn och det är ungefär samma som en lågenergi av bättre kvalité = inte dör så fort, kostar. Besäll hem en lampa så ser du hur den lyser! jag fick lov att beställa från några ställen innan vi hittade det vi ville ha.
nu har jag köpt en av varje. Dom tar inget för frakt. Så snart blir det testa av och jag tänkte försöka lägga in en kort post här också om vad jag tyckte om respektive lampa. Lågenergi har jag nog testat från alla företag och jag är lite missnöjd med livslängden i kombination med priset. Medans jag väntar ska jag även sätta en av mina lågenergi i en av armaturerna bara för att testa. Men hittills har mina erfarenheter lett till att jag använder vanliga lågenergi utomhus, i första hand. Samt till lampor bakom tygskärm.