0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Eftersom 99% av alla fel är handhavandefel så borde Timemachine med backup på samma medium som orginalet iallafall funka i 99% av fallen...
Menne flash fungerar ju på MAC. Det är inte så optimerat dock. Jag gillade att exempelvis svt delvis gick över till html5.
Citat från: David Rinnan skrivet 02 augusti 2011, 22:48:45Menne flash fungerar ju på MAC. Det är inte så optimerat dock. Jag gillade att exempelvis svt delvis gick över till html5. Dock inte Bolibompa...
Bara så ingen får för sig något annat så fungerar flash utmärkt på MAC. Flash fungerar inte på iphone/ipad. På ipad fungerar dock bolibompa mycket bra. Finns säkert några undersiter med spel som kräver flash, har inte testat så utförligt då jag inte tillhör deras primära användarbas
Backup görs hemma på egen utrustning. Själv använder jag två usbdiskar. Webblagring är inte något man bör lita allt förmycket på.
Oki då vet jag att det fungerar så idag med ThumbsupDå blir nästa fråga hur många skivor man behöver och vilken sort???Är det "vanliga" skivor som man bränner musik till bilen med???Skulle man inte kunna lägga back-upp på ett USB BTW: Ska man ansluta spelkontrollerna till USB eller???
Citat från: joka83ed skrivet 03 augusti 2011, 10:47:59Oki då vet jag att det fungerar så idag med ThumbsupDå blir nästa fråga hur många skivor man behöver och vilken sort???Är det "vanliga" skivor som man bränner musik till bilen med???Skulle man inte kunna lägga back-upp på ett USB BTW: Ska man ansluta spelkontrollerna till USB eller???Till min HP gick det åt två DVD skivor (och USB minne fungerade inte)Hur skulle du annars ansluta spelkontrollerna om du inte använder USB?
Nu är HP:n beställd iaf och kommer på posten idag studsLäste att den hade WiDi, tydligen trådlös bildöverföring till en tv om jag fattat rätt Skulle behövas en mottagare på TV:n bara.MEN hur långt kan datorn föra över bild till TV:n utan att det klipper bilden tro???Sen var det TV-mottagare på den oxå, hur funkar det?Sen undrar jag om nån har fingeravtrycksläsare på sin dator och vet om man kan ha två olika fingrar programmerade till datorn för att låsa upp den???