0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag med, ser rörigt ut nu... annars helt okej.Citat från: Huddinge skrivet 11 augusti 2011, 16:50:24Jag saknar ramarna runt posterna. Det är mer svårläst utan.
Jag saknar ramarna runt posterna. Det är mer svårläst utan.
Förut kunde man om man var lite nyfiken se om någon replikerade på ett inlägg, "NN skriver inlägg i XX", och därmed kanske dröjde sig kvar för att få läsa även detta. Kan man göra detta fortfarande?Edit: Ja det kan man, det är bara att klicka på raden där antalet besökare presenteras.
HejJag kollar mycket på forumet från min iphone och det har blivit super segt efter uppgraderingen.Någon mer som har upplevt detta?
Fundering:Om man kollar ovanför så har du en svart ram med författare och ämne, den byter sen till skriv svar nu när jag skriver, skulle man inte kunna lägga den stora svarta ramen ovanför denna direkt (med text): Startsida-Forum-Sök-Profil-Mina meddelanden-Medlemmar -Nya svar-Olästa- Alla olästa-Hjälp-Logga ut.
Har lagt in karma nu.Det rör sig om ca 280 medlemmar som har befogenhet att ge andra karma, de som har 4 eller 5 ploppar, eller är guldmedlemmar eller "I Branschen"Vi får väl se vad som händer.