0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Ser och fungerar fint. Farten på är nu normal!!Synd att nytt knappen är liten. Lätt att missa för oss som mest browsar med paddan.Att texten på hem-sidan inte sizar korrekt berör mig icke.
Jag vet inte om det bara är mina inställningar, men texten i citat är större än den 'vanliga' texten i ett inlägg. Det ser lite konstigt ut tycker jag...
Gillarfunktion tycker jag vore trevligt
Citat från: David Rinnan skrivet 11 augusti 2011, 00:39:21Ser och fungerar fint. Farten på är nu normal!!Synd att nytt knappen är liten. Lätt att missa för oss som mest browsar med paddan.Att texten på hem-sidan inte sizar korrekt berör mig icke.Så sant.
Citat från: kamilenski skrivet 11 augusti 2011, 12:52:32Citat från: David Rinnan skrivet 11 augusti 2011, 00:39:21Ser och fungerar fint. Farten på är nu normal!!Synd att nytt knappen är liten. Lätt att missa för oss som mest browsar med paddan.Att texten på hem-sidan inte sizar korrekt berör mig icke.Så sant.Med "Nyttknappen" visst menar ni bildikonen som indikerar nya inlägg i tavlor?
Jag förstår faktiskt inte vad du skall med mina inlägg till.Du ser ju inte eventuella svar som kommit, utan bara dina egna inlägg.Kan du förklara bättre vad det skulle vara bra för?
Citat från: Rickard skrivet 11 augusti 2011, 14:20:08Jag förstår faktiskt inte vad du skall med mina inlägg till.Du ser ju inte eventuella svar som kommit, utan bara dina egna inlägg.Kan du förklara bättre vad det skulle vara bra för?Ibland vill jag läsa mina trådar/inlägg. En gång till. Utan att andra skrivit nåt mer. Just nu väljer jag min "Profil", "sammanfattning" och sen "visa inlägg". Det hade varit perfekt att komma åt dessa via en enkel knapp. Om det går.
Jag saknar ramarna runt posterna. Det är mer svårläst utan.
Nu när jag skriver från mobilen, råkade välja "logga ut". Och loggades ut direkt, fast det var ett feltryck. Skulle vara perfekt med en följd fråga om man verkligen vill det.