0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Helt rätt av dig, onödigt att länkarna syns när man inte kan rösta på den personen längre.Kan det bero på att de inte vill ställa en databasfråga till varje gång man öppnar en ny sida?Det blir väl dessutom ett antal databasfrågor om det är många olika personer som deltar i en specifik tråd...
Men, fundering, på mina skärmar har vissa typsnitt i vissa färger på vissa bakgrunder en förmåga att se suddiga ut. Så är fallet med menyknapparna här. Kan ju knappast skylla på dig, eftersom det är likadant på många andra webplatser, men det är ändå nåt jag klurar på, om det är en viss specifik kombination som man bör undvika för att vissa skärmar inte klarar det, eller om det är bara just mina skärmar som är speciallt känsliga...
CiteraHelt rätt av dig, onödigt att länkarna syns när man inte kan rösta på den personen längre.Kan det bero på att de inte vill ställa en databasfråga till varje gång man öppnar en ny sida?Det blir väl dessutom ett antal databasfrågor om det är många olika personer som deltar i en specifik tråd...Jo, det är nog för att begränsa databastrafiken lite grann...En annan sak, som Raffen var inne på - Är det bara när man tittar på ett specifikt inlägg man ser karman? Kan man inte se nån sammanställning i sin profil över inlägg som folk har röstat på, antal + och -, etc?
Hmm.. Jag hade missuppfattat karma-funktionen. Jag trodde det på inlägget man satte betyget... :-[Ignorera valda delar av mina tidigare inlägg.