0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Finns det nån testversion av nya forumet online?
En demokrakti är inte alltid trevlig för de som är på toppen
Citat från: purjo__ skrivet 02 juli 2011, 08:27:24Finns det nån testversion av nya forumet online?Nja, visst finns det, men SMF forum kan se ut och uppträda hur som helst då det finns hundratals olika "Teman" = utseenden, som man kan installera.http://www.simplemachines.org/community/index.php är skaparnas egna forum som visar en av default-utseendena.Min egen testinstalltion hittar ni på www.diskussionsforum.se Någon riktig demosajt med alla olika teman hittar jag inte just nu.
Jag tror rickard testar massa olika på den test-servern (som sig bör). Det ser annorlunda ut nu jämfört med bara en timma sedan
Hm, om jag ska anmärka på nåt så skulle det väl vara att det är sekunder på klockan, fast det är en klocka som inte uppdaterar sig själv, dvs ganska onödigt.Utöver det ser det fint ut!Men, fundering, på mina skärmar har vissa typsnitt i vissa färger på vissa bakgrunder en förmåga att se suddiga ut. Så är fallet med menyknapparna här. Kan ju knappast skylla på dig, eftersom det är likadant på många andra webplatser, men det är ändå nåt jag klurar på, om det är en viss specifik kombination som man bör undvika för att vissa skärmar inte klarar det, eller om det är bara just mina skärmar som är speciallt känsliga...