0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
När jag köpte subarun fråga jag säljaren. Är ni knäppa, service, oljrbyte var 1500 mil. Kolla volvo där är det 3000 mil. Han svara bara, lita på mig: det är volvo som är knäppa.....Jag vet inte vem som har rätt
Efter alla TV-program som visar hur etanolen framställs, är den verkligen överlägsen miljömässigt?Är den ens miljömässig?
Tycker det är kanon med 3000 mils intervall gissar att de flesta bilar kommer att ha det om några år kommer inte ihåg hur mycket extra longlife oljan kostade men det var inga stora pengar.
Citat från: smurfen72 skrivet 02 juli 2011, 11:04:13Tycker det är kanon med 3000 mils intervall gissar att de flesta bilar kommer att ha det om några år kommer inte ihåg hur mycket extra longlife oljan kostade men det var inga stora pengar.Bara filtren orkar med också, det är knappt de gör de i dag. Har sett filter som gett upp med sån lång intervall. Men det är nog en lätt grej ett fixa
Citat från: BiggerDigger skrivet 02 juli 2011, 13:21:30Citat från: smurfen72 skrivet 02 juli 2011, 11:04:13Tycker det är kanon med 3000 mils intervall gissar att de flesta bilar kommer att ha det om några år kommer inte ihåg hur mycket extra longlife oljan kostade men det var inga stora pengar.Bara filtren orkar med också, det är knappt de gör de i dag. Har sett filter som gett upp med sån lång intervall. Men det är nog en lätt grej ett fixaHur ser man det .