0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
då hela efterfrågan kan försvinna i princip över natten om/när ROT plockas bort.
Citat från: Rickard skrivet 13 maj 2011, 07:00:24 då hela efterfrågan kan försvinna i princip över natten om/när ROT plockas bort. HELA efterfrågan försvinna ?? Det kan jag väl inte tro . Här i Finland ( som för övrigt i det mesta anses ligga efter Sverige i det mesta ) installerar i princip alla som bygger nytt bergvärme ! Även när värmesystem byts ut är det tydligen bergvärme som gäller !
Citat från: Rollster skrivet 15 maj 2011, 10:36:35Citat från: Rickard skrivet 13 maj 2011, 07:00:24 då hela efterfrågan kan försvinna i princip över natten om/när ROT plockas bort. HELA efterfrågan försvinna ?? Det kan jag väl inte tro . Här i Finland ( som för övrigt i det mesta anses ligga efter Sverige i det mesta ) installerar i princip alla som bygger nytt bergvärme ! Även när värmesystem byts ut är det tydligen bergvärme som gäller !Men varför skulle man vara orolig att rot avdraget skulle bort inget pekar väl på det idag ?
"Frikyla, då ska du prata med Nisse men han sitter i telefon just nu. Om du lämnar ditt telefonnummer så ringer han upp."Fortfarande lika tyst.
Har också haft en hel del folk som ringt mig om offerter det senaste som avslutar samtalet med "bara så du vet så har eller skall jag kontakta fler firmor för pris"....gissa om man lägger det i prioritet ett lådan.....
Billigt är inte alltid bra....om dom mesta andra firmor har mycket att göra, varför har då den billiga lite att göra?.....kan ha något med ordet kvalité att göra........jag har sett många "billiga" konkurenter ploppa upp och lika snabbt försvinna med ett antal kunder utan garanti bakom sig.....leta gärna det billigaste men ibland bedrar snålheten visheten....