0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Rickard skrivet 11 juni 2011, 19:59:52Blir elpriset högt i Sverige är det inte tyskarnas fel, utan Sveriges handfallna regering.Om inte förr, så blir det regeringskris om elströmmen blir dubbelt så dyr inom något år. Den har jag aldrig hört förut, att mängden vatten i våra dammar beror på regeringen.Men det är klart, skulle dom toka till sig o göra som tyskarna så skulle vi ha all anledning och gnälla på dom pga chockhöjda elpriser.
Blir elpriset högt i Sverige är det inte tyskarnas fel, utan Sveriges handfallna regering.Om inte förr, så blir det regeringskris om elströmmen blir dubbelt så dyr inom något år.
Så, ni är eniga om att binda är bäst?*skrivit på min hand att jag ska forska i detta* hehe
Citat från: drjukebox skrivet 18 juni 2011, 19:03:47Citat från: rallykalle skrivet 18 juni 2011, 17:01:07Så, ni är eniga om att binda är bäst?*skrivit på min hand att jag ska forska i detta* heheTampong funkar också.Kan inte zibbro ha sin egen tråd, eller kanske ett helt underforum? där han kan prata fritt utan att störa. Zibbrabaldertråden kanske.Såja såja, lite mer saft kanske? Eller sova lite? Glömt att ta medicinen idag igen?
Citat från: rallykalle skrivet 18 juni 2011, 17:01:07Så, ni är eniga om att binda är bäst?*skrivit på min hand att jag ska forska i detta* heheTampong funkar också.Kan inte zibbro ha sin egen tråd, eller kanske ett helt underforum? där han kan prata fritt utan att störa. Zibbrabaldertråden kanske.
Citat från: rabalder skrivet 11 juni 2011, 23:44:40Citat från: Rickard skrivet 11 juni 2011, 19:59:52Blir elpriset högt i Sverige är det inte tyskarnas fel, utan Sveriges handfallna regering.Om inte förr, så blir det regeringskris om elströmmen blir dubbelt så dyr inom något år. Den har jag aldrig hört förut, att mängden vatten i våra dammar beror på regeringen.Men det är klart, skulle dom toka till sig o göra som tyskarna så skulle vi ha all anledning och gnälla på dom pga chockhöjda elpriser.Samma retorik som vanligt rabalder, under all kritik!Det är DIN slutsats att elpriset är helt relaterat till mängden vatten som finns i våra dammar, det stämmer dessutom inte alls.
Citat från: zibrosc1235 skrivet 18 juni 2011, 19:08:37Citat från: drjukebox skrivet 18 juni 2011, 19:03:47Citat från: rallykalle skrivet 18 juni 2011, 17:01:07Så, ni är eniga om att binda är bäst?*skrivit på min hand att jag ska forska i detta* heheTampong funkar också.Kan inte zibbro ha sin egen tråd, eller kanske ett helt underforum? där han kan prata fritt utan att störa. Zibbrabaldertråden kanske.Såja såja, lite mer saft kanske? Eller sova lite? Glömt att ta medicinen idag igen?Perfekt exempel på vad jag menar. Etthundra procent troll, noll procent koll. edit: ännu mer perfekt - han ändrar eller som i detta fallet raderar sina inlägg när det blir för pinsamt.
pratade med skekraft och även om kundtjänst pratade bort sig själva i allt prat om moms och skatter så är det alltså så att 76,3öre inkl elcert och moms = 61öre utan några skatter/moms osv. Och 111 öre är inkl alla skatter och moms osv. varför skekraft kommunicerar 3 olika priser för samma vara är förstås obegripligt. Om dom är tvingade att på sina bekräftelser ha med varianten med elcert och moms så är ju det ok i fall dom förtydligar och även kommunicerar det pris som stod när man bokade avtalet (61 öre). Det var lång telefonkö på skekraft så jag hoppas att fler än jag ringt så kanske dom tänker till inför framtiden.