0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: drjukebox skrivet 07 juni 2011, 22:54:39Bara Skellefte som har det erbjudandet då.Det kan mycket väl visa sig vara en utmärkt deal, även om det kan dröja några år innan rörligt går över 111 sett över året. I slutet av perioden kanske priset är det dubbla.Alternativet är att binda 5 år för 105 öre (Ljusdal energi).Svårt att bestämma sig nu. Vi kanske inte bor kvar om fem år, och då var inget vunnit med att binda på tio.Du kan ta med dej elavtalet när du flyttar om du vill Thumbsup.
Bara Skellefte som har det erbjudandet då.Det kan mycket väl visa sig vara en utmärkt deal, även om det kan dröja några år innan rörligt går över 111 sett över året. I slutet av perioden kanske priset är det dubbla.Alternativet är att binda 5 år för 105 öre (Ljusdal energi).Svårt att bestämma sig nu. Vi kanske inte bor kvar om fem år, och då var inget vunnit med att binda på tio.
Blir elpriset högt i Sverige är det inte tyskarnas fel, utan Sveriges handfallna regering.Om inte förr, så blir det regeringskris om elströmmen blir dubbelt så dyr inom något år.
12 dagars ångerrätt kvar. Jag känner fortfarande att det är en bra deal. Tror jag skiter i att räkna ner fler dagar. Nu kör jag på detta. 61 öre och 10 år och vind. Vad är problemet? Nu hoppas jag bara att inte skeleftekraft är lika sunkiga som god el och skickar pappersfakturor med preliminärdebitering. efaktura och direktavläsning TACK. det är 2011 nu.