0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
ursprunligen så var jag inne på precis det du föreslår , men då fick jag höra att ECO AIR bara kommer att fungera ner till - 5 istället för -15 ,,,Hjälp ,
Är det inte bara för att slippa köra oljepannan, om den inte behövs för värmen?Larryd kommer kanske med en bättre förklaring.erp
HEj Toppen Nu börjar jag projekteringsfasen ,,, Ska sattsa på att ge mig på det själv,,, En fråga: ECOAIR kommer att placeras ca 9 meter från pannrumet, räcker det med 22mm prisolrör som sedan ansluts via rostfia tryckslangar till ECOAIR eller bör jag gå upp till 28mm rör ??Vad är det för anslutning på ECO AIR, 22 mm gänga eller klämmring ??//Kostas
-Allt tar mycket längre tid än man räknat med, och ofta får man avbryta för att det fattas något eller göra om.
Citat från: larryd skrivet 18 mars 2011, 18:18:47-Allt tar mycket längre tid än man räknat med, och ofta får man avbryta för att det fattas något eller göra om. ThumbsupAlltid bra att planera så du inte blir stående en lördag morgon och behöver nåt men rörbutiken är stängd. Tror ställen som Rinkaby låter dig returnera saker som ej är använda så kanske vore värt att köpa en hel del "extra" bitar om du kan.Glöm inte isolera.