0 medlemmar och 28 gäster tittar på detta ämne.
Vi kommer garanterat se tyskarna köpa mer gas från ryssland och skapa nya kolkraftverk och dagbrott.Därtill kanske tyskland ramlar ner från sin 4e plats som industrination
Citat från: David Rinnan skrivet 06 juni 2011, 14:27:38Vi kommer garanterat se tyskarna köpa mer gas från ryssland och skapa nya kolkraftverk och dagbrott.Inte i någon av dina domedagsprofetior tror jag ett ögonblick på..
Vi kommer garanterat se tyskarna köpa mer gas från ryssland och skapa nya kolkraftverk och dagbrott.
Eftersom jag inte läser aftonblaskorna så ofta kanske du skulle vara snäll och "förmedla" deras uträkningar.
Ja, nu har jag sökt till 1/6 och inte nått annat än några generellt hållna texter, vad dom som var skrivna på Tyska innehöll har jag rätt svårt att förstå då min mycket begränsade kunskap i det språket sätter vissa hinder. Men av det lilla jag tror mig förstå så var även det mer målbilder än kalla fakta.
Zibro har ju redan länkat till ett pdf dokument på CDUs hemsida där det står hur tydlig som helst att tyskarna ska snabba på utbyggnaden av fossila kraftverk, se till att ha kall fossil reserv lokalt, spara 10% i elförbrukning, bygga 10 st havsvindparker.Det enda som vart över till nyutveckling vara att några kloka tyska ingenjörer skulle sättas ihop för att uppfinna ett superbatteri för att kunna klara av vindkraftens ojämna försörjning.Problemet för Zibro är att han som vanligt inte förstår vad han länkar till
Citat från: rabalder skrivet 06 juni 2011, 19:58:34Zibro har ju redan länkat till ett pdf dokument på CDUs hemsida där det står hur tydlig som helst att tyskarna ska snabba på utbyggnaden av fossila kraftverk, se till att ha kall fossil reserv lokalt, spara 10% i elförbrukning, bygga 10 st havsvindparker.Det enda som vart över till nyutveckling vara att några kloka tyska ingenjörer skulle sättas ihop för att uppfinna ett superbatteri för att kunna klara av vindkraftens ojämna försörjning.Problemet för Zibro är att han som vanligt inte förstår vad han länkar till En ren bluff rabalder!