0 medlemmar och 41 gäster tittar på detta ämne.
Bara som en jämförelse:Från wiki:"En vuxen människa har i sin kropp kalium-40 som ger upphov till omkring 5 000 Bq."http://sv.wikipedia.org/wiki/Becquerel
Agent Orange,Efter en mindre modifiering säljs nu Agent Orange som RoundUp och kan köpas på alla varuhus som ogräsmedel.MVH/Fidusen
På 80-talet så var det mycke prat om hormoslyr,då gick en SJ chef ut i tv och drack 1 glas i direktsändning, för att demonstrera hur ofarligt det var, han dog 2 månader senare i cancer.jag och många med mig gick med endast bomulls munskydd runt och sprutade banvallarna,i stort sett alla har nu dött en för tidig död,lyckligtvis så sysslade jag med detta en kortare period så man andas än..poängen är,vinster har alltid gått före säkerhet,och man gör allt för att föringa hurvida det är farligt eller inte.
Citat från: Fidusen skrivet 19 mars 2011, 16:26:34Agent Orange,Efter en mindre modifiering säljs nu Agent Orange som RoundUp och kan köpas på alla varuhus som ogräsmedel.MVH/FidusenLägg av! Du är totalt oseriös!