0 medlemmar och 8 gäster tittar på detta ämne.
Hjopek köpte du 086U9863 själv ? Jag har fått för mig att Thermia inte gillar GDS Finns det någon Thermia installatör i Sthlm som kan Link ?
Jag har haft någon termostat som varit slut i batterierna, då öppnar den helt och blir så.Jag skulle kolla alla termostater, det verkar som någon kallar på värme som aldrig kommer.
Vad menar du med att en termostat kallar på värme? Att det är väldigt kallt just där och pumpen försöker värma upp det?
Det händer ibland att piggen som termostaten reglerar hela tiden fastnar i stängd läge och då kommer det inte fram något vatten (värme) och termostaten öppnar mer och mer men får inte någon värme och då kallar den på mer och mer värme.Kolla om du har någon ovanligt lös termostat (vrid lite lätt) i samband med ett svalt element, finns det, ta bort termostaten och kolla piggen så att det rör sig normalt och inte har fastnat innerst.
Har startat om linken flera gången men kan inte installera om mjukvaran eftersom jag inte har den själv. Rörisen som uppgradera till 2.6.5 åt mig.. Nätverkstest har jag gjort massor utan problem.. Dock har jag hittat en fellogg i linken som verkar logga nåt fel titt som tätt.. Eller programvaruundantag verkar det kallas.. Blir knasig snart..
Jag använder inte systemintegration.