0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Just eftersom llvp är så himla billigt kan man ju tycka att "folk" borde ha råd att kosta på sig en ordentlig installation.
Kom igen, jag kan ha fel, men är inte det OskarP:s egen pump?Klart som fan att han inte lägger ner massa krut hemma hos sig själv, det gör inte dem flesta.DET BETYDER INTE ATT HAN SUGER.Min egen BV installation ser för djävlig ut. Så är det, det är tråkigt att jobba åt sig själv.
Tänk va skönt om man kunde tvinga grannar till god smak. Då hade man sluppit raggarn med skrotupplag och det illblåmålade huset som ser fördjävligt ut. och alla gamla bilar och båtar och grillar som står. Eller överväxta jordhögar från något projekt. Sen har vi julbelysningen som får hänga kvar hela året - ibland alla fall släkt på sommaren. Och halvfärdiga husutbyggnader. Så fort det är torrt inne så skiter man i att slutföra. Gissningsvis saknar dom lister hemma och sätter upp sin llvp själva. Så fort den snurrar och går så blir det upp till nästa ägare att göra en ordentlig fackmannamässig installation. Just eftersom llvp är så himla billigt kan man ju tycka att "folk" borde ha råd att kosta på sig en ordentlig installation.
Min oxå om jag hade några Du och jag Oskar, vi bor på landet och har undermåliga anläggningar