0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Finns ju programerbara fjärrkontroller som man programerar via datorn via en ir sändare så inget är omöjligthär är ett exempelhttp://www.reservex.se/artiklar.asp?id=2740Logithech har en hel uppsjö av programerabara fjärrisar
För något drygt år sedan försökte jag söka efter min MHI-pump där - utan framgång...Så jag började byggda min egen istället...
Citat från: pi.r skrivet 05 februari 2011, 22:37:29För något drygt år sedan försökte jag söka efter min MHI-pump där - utan framgång...Så jag började byggda min egen istället...vart det något eller ?min tanke var att denna enhet skulle kunna sända en inspelad sekvens typ öka temp följd avöka fläkt ett steg osv (ett minne kommer att användas var det tänkt)men att det styrs av en sensor/givare (findus det är antingen eller ) mvh ps mycke tips ang alt fjärrisar det upp skattas men löser inte mina tankar men ...
Har du provat att dressera kärringen?Skämt åsido, det du skulle behöva är en programmerbar enhet med tempgivare som kan sända ir-koder alltså?/ Lyckan
hej findushar du något litet schema på denna ir grunka och ev beteckningar på komponetervore kanon mvh