0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: BosseBus skrivet 08 februari 2011, 18:54:12Citeramodern liggande SE laddare. Vad är det? Har det betydelse om den står eller ligger? Jag försökte bara förklara vilken modell det är, SE har ju haft diverse olika laddare genom åren.
Citeramodern liggande SE laddare. Vad är det? Har det betydelse om den står eller ligger?
modern liggande SE laddare.
Citat från: tipo874 skrivet 09 februari 2011, 09:03:43Citat från: BosseBus skrivet 08 februari 2011, 18:54:12Citeramodern liggande SE laddare. Vad är det? Har det betydelse om den står eller ligger? Jag försökte bara förklara vilken modell det är, SE har ju haft diverse olika laddare genom åren.SE kanske är Sony Ericsson?Själv kör jag en N med en varken stående eller liggande Fast i telias sladdnät kör jag S G E1 mer bordsmodell där.Å det är väl Switchad teknologi där med.. Vad de drar i "tomgång" vet jag ej.Nu är det väl lite så att många har rätt många...och det finns ju rätt många med...Om man leker med siffror så anta att 9 miljoner har en standby på en 1watt per person,78 840 000 kWh på ett år.... nått roligare kunde man ju haft i samhället för den energin.
Om man leker med siffror så anta att 9 miljoner har en standby på en 1watt per person,78 840 000 kWh på ett år.... nått roligare kunde man ju haft i samhället för den energin.
zibrosc1235
Nu vet jag inte om allt blir värme, varför skulle det? Kan väl lika gärna bli magnetisk pulsering eller bara vibrationer... eller något annat, energi är inte bara värme...som en del tycks tro..här..
Är det fel räknat också... Citerazibrosc1235 Trams trams... Nu vet jag inte om allt blir värme, varför skulle det? Kan väl lika gärna bli magnetisk pulsering eller bara vibrationer... eller något annat, energi är inte bara värme...som en del tycks tro..här..
Citat från: BosseBus skrivet 10 februari 2011, 18:25:33Är det fel räknat också... Citerazibrosc1235 Trams trams... Nu vet jag inte om allt blir värme, varför skulle det? Kan väl lika gärna bli magnetisk pulsering eller bara vibrationer... eller något annat, energi är inte bara värme...som en del tycks tro..här.. Nej inte blir allt värme men hur sannolikt är det att allt försvinner i ett "svart hål".. som EON vill få oss och tro.
Samma elektroner hela tiden....gamla som gatan..Det är nog juckandet de vill ha betalt för... Jag har försökt hålla värmen med stereon men men...märker ingen ökning av tempen..Å den ska vara på 900 watt ut... säger de... Ingen större ide att värma sig på högtalarna där...