0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Vill bara inflika kommentarer till de nya inläggen i denna tråd. Vi på Polarpumpen är 10 personer varav 7 som på heltid svarar i telefon och på e-mail. 95% av e-mailen besvaras inom 24 timmar. Mer än 50% inom 5 timmar.Under 2010 omsatte vi över 40 000 000kr. Hittills i år har vi ökat med ytterligare 35%. Ökningen kommer främst från kunder som fått rekommendationer eller återkommer för ytterligare köp. Skulle det vara så att vi inte tog hand om våra kunder skulle vi aldrig kunnat ha denna omsättning. Behöver någon reklamera sin värmepump som de köpt av oss kan de göra det direkt på vår hemsida. Vi tar garanterat hand om alla reklamationer.
När du skriver att kunden får en reservdel och ombesörja bytet själv i ditt tidigare mail Thiasvovve är det med största sannolikhet ett köp av en ren maskin utan installation som är såld med materialgaranti.Kunden har förmodligen installerat den själv i vetskap om att det inte är riktigt lagligt Är den inköpt inkl installation så har nog samtliga handlare oavsett om det är ett internetföretag eller en lokal handlare totalgaranti/helgaranti, eventuell reservdel bytes då kostnadsfritt under garantitiden om det nu inte är skadegörelse eller någon typ av naturkatastrof inblandad.
Låt säga att jag köpt tex en Panasonic NE9MKE från er med installation och allt.Efter 7månader så fungerar inte riktigt pumpen som den skall.Kommer ni då och besöker kunden och felsöker pumpen och åtgärdar felen (byter ev delar) utan att det kostar mig en enda krona?