0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Justera upp integral A2 till ett högre värde, det ska vara minst 5 x A1.Min uppfattning om nattsänkning är att det nog kan trigga elpatron på morgonen i onödan om VP:n är i autoläge.
Hur ser intregralen ut?räknar den upp någonting, eller tappar du hela tiden?Brine in och ut?Delta-T på radiatorerna? (differens framledning retur)
För att komma åt A2 så måste man in i servicemenyn, håll in vänster och högerpil samtidigt i 5 sek.Sen bläddrar du till "tillsats" och där står det antingen "Integral A2" eller bara "Integral" tror jag (det ser olika ut i de olika manualerna).
Hej!krävs det verkligen kurva 48 för att hålla komforten?Standard inställning bryter på hög retur vid 48 grader så den borde gå som ren elpanna vid några minus grader.
Citat från: Carl N skrivet 06 januari 2011, 15:32:56För att komma åt A2 så måste man in i servicemenyn, håll in vänster och högerpil samtidigt i 5 sek.Sen bläddrar du till "tillsats" och där står det antingen "Integral A2" eller bara "Integral" tror jag (det ser olika ut i de olika manualerna). När jag gick in i servicemenyn så hittade jag bara ett nytt värde kopplat till integral som heter integral A1 och hade värdet 50 A2 hittar jag inte. Hur kopplar jag bort servicemenyn igen?
Den återgår automatiskt till endast kundmeny efter en viss tid tror jag.Default på A1 är 60 så någon har pillat med dessa värden.Du borde försöka hitta meny "Tillsats" och värdet "Integral" i denna meny.
Ställ upp A2 till 900 om du vill, ju högre värde, ju mer tid får kompressorn på sig att hinna ikapp när det är kallt ute.