0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kul att höra att du är nöjd... lite sugen själv därför dumma frågor...
Citat från: BosseBus skrivet 09 januari 2011, 21:36:43Kul att höra att du är nöjd... lite sugen själv därför dumma frågor...Sök på Youtube tex "SSD vs HDD" så kan du se skillnaden, finns massor av exempel
Med vilket OS bootar du på 5 sek purjo__?
Du menar utan grafiskt lulllull? Ungefär som Dos?Inloggningsprompt...då har den väl inte dragit igång allt? eller nått? så som Apache?Vad har du Apache till... du har väl inte din blogg där???
Citat från: BosseBus skrivet 14 januari 2011, 18:04:07Du menar utan grafiskt lulllull? Ungefär som Dos?Inloggningsprompt...då har den väl inte dragit igång allt? eller nått? så som Apache?Vad har du Apache till... du har väl inte din blogg där???Inte min blog, men min logg.Den startar allt som behövs - Operativsystemet, Apache, MySQL, Nagios, UPS-programmet, Loggnings-programmet, mm...
Citat från: purjo__ skrivet 14 januari 2011, 18:41:42Citat från: BosseBus skrivet 14 januari 2011, 18:04:07Du menar utan grafiskt lulllull? Ungefär som Dos?Inloggningsprompt...då har den väl inte dragit igång allt? eller nått? så som Apache?Vad har du Apache till... du har väl inte din blogg där???Inte min blog, men min logg.Den startar allt som behövs - Operativsystemet, Apache, MySQL, Nagios, UPS-programmet, Loggnings-programmet, mm... Okey... vilken härlig Fredagsfilm...kvällen är räddad.. Varför SD disk i detta fall?