0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Både Oraklet och Cola-snubben har sex stjärnor nu ser jag. Grattis Grattis. Thumbsup
De första stjärnorna kommer väl per automatik?Antalet inlägg som räknas är väl också bara i de forum som är VP-relaterade, alltså inte den här allmänkategorien som denna tråden finns i.Jag fick min tredje stjärna när min inläggsräknare nådde 50 inlägg, och jag "jagar" inte stjärnor.Jag kan inget om värmesystem, Jag har ingen kunskap att dela med mig av, mina femtio inlägg är mest frågor. Därför så kommer jag inte få fler stjärnor, jag kommer inte uppleva guldkantning och jag kommer aldrig bli betydelsefull här.Men jag trivs ändå, konversationerna är på ett vuxet sätt, ämnena oftast intressanta, och förhoppningsvis lär jag mig något. Thumbsup
Nej då jag tog inte åt mig Det känns lite som att allmänforumet kan vara lite på undantag med trivsamt svammel i trådarna.Jag läser många riktiga trådar också, men känner sällan att jag kan tillföra något. Då är det bättre att låta bli...
Jag får lite den känslan att jag( om vi nu antar att jag svarar på mer än jag frågar) bara ska svara på frågor och inget mer. Är det så?Jag gillar inte den grejen. Jag gillar att svara på frågor om jag kan, men om en tråd spårar ur som denna så är det det som jag gillar mest. Utan det så blir det MKT tråkigare.Jag gillar till och med att gnabbas med Robban och Ville vessla( han verkar tyvärr satt mig på sin ignore lista)Är det så att vi( gillar inte att kalla mig själv duktig) som kan lite mer bara ska svara på frågor och bygga upp en kunskapsbank här, eller??