0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Battlefield Bad company
Vad du har specat där är en komplett dator utan chassi, nätagg och optiska enheter. ^^Själv har jag kört ATI en gång, och det räcker för mig.Lägg ett lakan till på ett större nätagg i värsta fall, men 450 watt ska väl klara ETT av dagens grafikkort iaf. Jag tänkte köra SLi i mitt nybygge som är på G att beställas i mellandagarna (förhoppningsvis bör julklapp + mellandagsrea sänka det åtskilliga tusenlappar, just nu ligger det på dryga 15k med chassi och 950 W nätagg. )
Citat från: Hansson skrivet 10 december 2010, 12:08:27Battlefield Bad companyDå är det en PS3 du ska ha!
Tack.Det står 450w på nät agget.Pallar det för grafikkortet eller skall man gå ner i storlek lite.Gforce korten verkar dra mindre ström
Windows 7 är det snabbare än ex. Xp?Eller vad är vitsen med windows 7? AMD har inte de en dålig CoP faktor.... eller har de bättrat sig?Ju mer watt på strömaggregatet drar inte de mer watt då... eller kanske inte alls är så?Vid samma belastning alltså...
Windows 7 är det snabbare än ex. Xp?Eller vad är vitsen med windows 7?
Xp är väl max 4 gig minne som den klarar av...Nyfiken fråga vad är det för program som kräver så mycket minne...?Hur mycket minne har ni i gång? Själv har jag lyckats komma upp i 577 MB