0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har en 1145 8kw.Ja de har försökt att provtrycka 3-4 gånger och det har gått från 2 bar till 0 på 20 min, så det borde man väll nästa se inne att så mycket vatten har kommit ut....eller?Ska jag ta isär pumpen idag endå för att de hur det ser ut runt cirk pumpen eller?
Jag har en 1145 8kw.Ja de har försökt att provtrycka 3-4 gånger och det har gått från 2 bar till 0 på 20 min, så det borde man väll nästa se inne att så mycket vatten har kommit ut....eller?Ska jag ta isär pumpen idag endå för att de hur det ser ut runt cirk pumpen eller?Igår när jag öppnade avluftningen på flm så var det t.o.m. undertryck i slingan för det sög till lite när jag öppnade..
Citat från: wendtm skrivet 05 december 2010, 10:18:16Jag har en 1145 8kw.Ja de har försökt att provtrycka 3-4 gånger och det har gått från 2 bar till 0 på 20 min, så det borde man väll nästa se inne att så mycket vatten har kommit ut....eller?Ska jag ta isär pumpen idag endå för att de hur det ser ut runt cirk pumpen eller?Igår när jag öppnade avluftningen på flm så var det t.o.m. undertryck i slingan för det sög till lite när jag öppnade..Konstigt att det kan vara undertryck om det är hål på slingan borde läka åt båda hållen
ok, hur kan jag koppla på mig smidigt på slingan då via vattenmätaren då? det 'är väll bara att ta vatten från kranen och se till att ingen tappar upp vatten nån annan stans under testet.?Måste jag ha nån specialkoppling för att kunna ansluta mig mot slingan elleR? ( Är ny på detta)
Om systemet är inkopplat och klart borde man inte kunna koppla en vattenslang till påfyllnadskopplet.