0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag ringe och kolla med några installatörer dom skulle ha ca 6000-7000kr för påfyllning och ca 5000kr för provtryckning lagning och nånspårgas. Så det var ju inte så farligt. Men det är drygt när inte det funkar. MVH Tobbe
Citat från: Tobrass skrivet 08 december 2010, 17:36:34Jag ringe och kolla med några installatörer dom skulle ha ca 6000-7000kr för påfyllning och ca 5000kr för provtryckning lagning och nånspårgas. Så det var ju inte så farligt. Men det är drygt när inte det funkar. MVH Tobbe Om garantin på VP:n gått ut (mer än ett år gammal) så har du väl den 6 åriga trygghetsförsäkringen.Du måste först anmäla felet till ditt försäkringsbolag och sen betalar trygghetsförsäkringen självrisken.Är den mindre än ett år gammal så borde reparationen gå på garantin.
Citat från: Carl N skrivet 08 december 2010, 20:44:51Citat från: Tobrass skrivet 08 december 2010, 17:36:34Jag ringe och kolla med några installatörer dom skulle ha ca 6000-7000kr för påfyllning och ca 5000kr för provtryckning lagning och nånspårgas. Så det var ju inte så farligt. Men det är drygt när inte det funkar. MVH Tobbe Om garantin på VP:n gått ut (mer än ett år gammal) så har du väl den 6 åriga trygghetsförsäkringen.Du måste först anmäla felet till ditt försäkringsbolag och sen betalar trygghetsförsäkringen självrisken.Är den mindre än ett år gammal så borde reparationen gå på garantin.Tveksamt, det var ju han själv som installerade och felade, vad har det med produktgaranti att göra?/C