0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej Och en del bor i välisolerade hus, etc etc. Man får nog jämföra med någon som har samma storlek på hus och bor ungefär där man själv bor. Själv har jag 70 cm isoelring på vinden. MVH/Gano
HejEtt tag funderade jag på att fylla igen vinden ända upp i nock, så skulle vi kunna åka till återvinningen istället för att ställa upp en massa skräp...men på något vis tyckte jag att det räckte med 70 cm tjocklek. Tänkte jag fel ? MVH/Gano
HejOch en del bor i välisolerade hus, etc etc. Man får nog jämföra med någon som har samma storlek på hus och bor ungefär där man själv bor. Själv har jag 70 cm isolering på vinden. CheesyMVH/Gano
CiteraHejOch en del bor i välisolerade hus, etc etc. Man får nog jämföra med någon som har samma storlek på hus och bor ungefär där man själv bor. Själv har jag 70 cm isolering på vinden. CheesyMVH/GanoJag håller fullständigt med om din refflektion. Alla borde uppge sina siffror per m2. Jag blir deppad varje gång som jag studerar månads siffrorna här på forumet, tills jag läser igenom profilerna och ser vilken storlek folk har på sina hus.
Men för en del blir det ju en tävling givetvis. Som med allt annat.
Jaja... Det är ingen idé att tävla - Jag kommer ändå alltid att vinna. Prognosen för december säger att jag kommer att landa på 4500kWh...
Citat från: purjo__ skrivet 20 december 2010, 10:49:32Jaja... Det är ingen idé att tävla - Jag kommer ändå alltid att vinna. Prognosen för december säger att jag kommer att landa på 4500kWh... Thumbsup Hur lyckas man med det när man har värmepump?