0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
HOKANP Varför skriver du inte vad du tar i timmen? Jag som ocker röris har en lön på 27500 spänn. Och får då ut hutlösa 19250. Vad gör jag då för min lön? Som tidigare sagts så gör jag lite kyljobb ibland, som i fredags då jag fick riva en halv Robust för att kunna byta en kompressor som väger 75kg. Imorgon ska jag bygga ihop den igen annars fryser dem på ett hotell och då ligger inte jag bra till.Ibland svetsar jag in några FJV centraler. Ibland röntgar dem mina skarvar ibland inte, men jag kan aldrig fuska för jag vet ju inte om dem röntgar eller ej.Just nu så håller jag på helt själv och monterar 120 kw BV på Östermalm i sthlm. Jag måste få 3robust 42:or att funka i ett 80-60 system och dessutom är det 2000 l tankar som ska skiktladdas med lite specialtricks.Och sedan ska jag bygga en snösmältningshistoria. Allt ska upp på nätet och då måste jag förklara för en el kollega hur allt ska fungera. Är jag överbetald? Vad gör du, snackar lite för folk Och du tjänar säkert mer än jag, det gör nog de flesta av er