0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vad kostar du i timmen purjo__
Jävla gnälling överlag här tycker jag Vem skulle inte vilja "kröka" och "jänga" för 400:- i timmen 400kr i timmen för att springa runt och vira lite lin och dra åt nån mutter med en polygrip måste väl va bra betalt Eller va säger ni, VPO och C-C
0Bukfylla hos grossisten . vem har tid med det om man ska iväg och tappa en en kåk 0700 på plats . frukost Hokanp det äter man hemma vid 0500 sen kör man . Och ska man klara en gammal Abin panna då räcker det inte med en rostad bröd bit och lite ost . det finns tydligen mycke fördomar om oss rörisar , Fram med dom en gång för alla så ska jag berätta vilka som stämmer och vilka som är sägen cocacola
Jag tror att vi alla har erfarenheter och exempel på hur privatpersoner känner sig lurade av hantverkare.Vi hantverkare som finns på detta forum, får väl göra vårt bästa för att bevisa att det finns seriösa, ärliga hantverkare också.
Citat från: rocas skrivet 07 november 2010, 08:55:27Jag tror att vi alla har erfarenheter och exempel på hur privatpersoner känner sig lurade av hantverkare.Vi hantverkare som finns på detta forum, får väl göra vårt bästa för att bevisa att det finns seriösa, ärliga hantverkare också.Det gör en del av er redan genom att vara del av detta forum. Thumbsup