0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Hej skugganBara funderar lite...... blir inte 696+30+735=1461 //Ronnie
1510 kWh totalförbrukning - värst på forumet hittills tror jag! Edit: hokanp var visst värre :-)