0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: MangeH skrivet 19 september 2010, 22:52:56Citat från: Fattiglapp skrivet 19 september 2010, 21:20:11Även om jag inte sympatiserar med sossarna så ser jag flera personer inom det partiet som framstår både som intelligenta och ödmjuka, och dit hör inte Mona Sahlin, hur tänkte ni där? Denna kvinna förlorar valet åt er...Kombinationen Mona Sahlin och samarbetet med Vänstern gör att S gör ett katastrof val. Hallå! Någon som tänkt tanken att det är politiken som folk inte gillar? Jasså, nähä, inte det. Ja då är det väl bara att byta ut Mona och sen köra vidare i samma hjulspår då så är saken biff.
Citat från: Fattiglapp skrivet 19 september 2010, 21:20:11Även om jag inte sympatiserar med sossarna så ser jag flera personer inom det partiet som framstår både som intelligenta och ödmjuka, och dit hör inte Mona Sahlin, hur tänkte ni där? Denna kvinna förlorar valet åt er...Kombinationen Mona Sahlin och samarbetet med Vänstern gör att S gör ett katastrof val.
Även om jag inte sympatiserar med sossarna så ser jag flera personer inom det partiet som framstår både som intelligenta och ödmjuka, och dit hör inte Mona Sahlin, hur tänkte ni där? Denna kvinna förlorar valet åt er...
Nya generationer trodde inte att S var en framtidspartner.Det gjorde inte jag heller.Nu kan jag andas fritt i ytterligare fyra år.
Visst andas jag fritt.Alliansen blev större än opppositionen och kommer att bli ombedda att bilda regering.Såg Ni Lars Ohly....när han vägrade vistas i samma rum som J. Åkesson. Vilket förakt för en enskild människa och för demokratin.....
Hur menar du att maria skulle kunna bli det, samarbete med alliansen eller nyval?
Det enda jag hört henne säga är att de vägrar bli ett stödparti, jag har inte hört henne säga att de inte kan tänka sig att sitta i en alliansregering om de får makt och inflytande.