0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Typiskt Raffensvar.Mannen som alltid vet bäst. Jag förstår att du trivs bra hos Socialdemokraterna.
Även om jag inte sympatiserar med sossarna så ser jag flera personer inom det partiet som framstår både som intelligenta och ödmjuka, och dit hör inte Mona Sahlin, hur tänkte ni där? Denna kvinna förlorar valet åt er...
"Förvridet huvud"Som vanligt använder ni sossar fula ord istället för sakresonemang.När argumenten tryter....trycker adrenalinet bort vettet...
för när vanliga låginkomsttagare röstar för de välbeställda och högavlönades allra bästa till priset av att de sämst ställda i samhället får det ännu sämre och otryggare. Mvh Raffen.
Citat från: Fattiglapp skrivet 19 september 2010, 21:20:11Även om jag inte sympatiserar med sossarna så ser jag flera personer inom det partiet som framstår både som intelligenta och ödmjuka, och dit hör inte Mona Sahlin, hur tänkte ni där? Denna kvinna förlorar valet åt er...Kombinationen Mona Sahlin och samarbetet med Vänstern gör att S gör ett katastrof val.