0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
För alla som tycker att avregleringar och utförsäljningar är är dåligt (vilket jag också tycker ibland) så vill jag bara informera att båda lagen är lika goda kålsupare.Början av privatiseringen av vattenfall 1986 Regering Ingvar CarlssonUtförsäljningen av AssiDomän 1994 Regering Ingvar CarlssonUtförsäljningen av Nordea 1995 Regering Ingvar CarlssonUtförsäljningen av Telia 2000 Regering Göran Perssonsedan kommer avregleringen av elmarknaden 1996 och ni vet om ni läst ovan vilken regering som satt vid makten då
Menar Raffen att man skall ha dåligt samvete för att man inte har samma ideologi som dig?Du säger att den andra sidans politik är mer förmånlig för dig och i nästa sekund ska man inte rösta på den mest förmånliga politken för en själv utan tänka på hur alla andra ska få det bra?......nu fattar jag inget...
Ja själv saknar jag Göran HSB varje gång han visar sig i tv. Mona är inte mycket att hänga i julgranen tyvärr.
Reinfeldt ...
Menar krokodilen att om det blir borgelig majoritet så är dom som röstat på dito så korkade att dom gått på deras lurendrejarpolitik ?