0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Både annonsörer och läsare borde vara betjänta av att annonstypen hör ihop med trådens ämne. Dvs om tråden handlar om bergvärmepumpar så är inte annonser för luftvärmepumpar så intressanta, eller ...Men detta har kanske inte stöd för detta?
Citat från: Mr_Smith skrivet 05 augusti 2010, 19:51:10Både annonsörer och läsare borde vara betjänta av att annonstypen hör ihop med trådens ämne. Dvs om tråden handlar om bergvärmepumpar så är inte annonser för luftvärmepumpar så intressanta, eller ...Men detta har kanske inte stöd för detta? Nja, inte direkt, om jag skulle lägga in googleannonser så visas annonser som hör ihop med innehållet på just den sidan, men jag gillar inte riktigt googles affärsmodell, sen vill jag inte ha annonser som laddas från en annan server då det riskerar tröga ned sajten i sin helhet.Animerade annonser kan vara lite irriterande, och jag försöker påverka annonserna så mycket jag kan att inte använda detta, jag kanske skulle kunna ha animationsförbud i höger kolumn...
Citat från: Rickard skrivet 05 augusti 2010, 21:42:47Citat från: Mr_Smith skrivet 05 augusti 2010, 19:51:10Både annonsörer och läsare borde vara betjänta av att annonstypen hör ihop med trådens ämne. Dvs om tråden handlar om bergvärmepumpar så är inte annonser för luftvärmepumpar så intressanta, eller ...Men detta har kanske inte stöd för detta? Nja, inte direkt, om jag skulle lägga in googleannonser så visas annonser som hör ihop med innehållet på just den sidan, men jag gillar inte riktigt googles affärsmodell, sen vill jag inte ha annonser som laddas från en annan server då det riskerar tröga ned sajten i sin helhet.Animerade annonser kan vara lite irriterande, och jag försöker påverka annonserna så mycket jag kan att inte använda detta, jag kanske skulle kunna ha animationsförbud i höger kolumn...Det behöver ju inte vara nån intelligent koppling till innehållet. Det räcker väl att utgå ifrån vilken 'tavla' man tittar på.
Citat KGKea:Funderat på att ha en ruta med privatannonser?