0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
johan .det finns massor med olika trix för att säkra system med förvärmningar inom vvs tekniken . I mitt led då jag blir ansvarig för installationen och funktionen är det viktigt att det blir rätt. grejerna går inte genom besiktningen annars . .Var inne på din hemsida och titta . såg att du förvämde vv via luftväxlare . jag är lite nyfiken hur har du löst det och volka temperaturer får du ut?cocacola
Nä, nu tycker jag vi tar tag i ursprungsfrågan "Tjena" frågade om och om vi ska kunna ge honom bra svar med lite alternativ vore det trevligt och bra om "tjäna" berättade lite om sina förutsättningar, tex om solanläggningen, VV-behov! Vi har ju inte en aning om detta och med det kan vi ju faktiskt inte utesluta att han kan stänga av sin VVB med gott samvete under dom soliga perioderna heller hur?Mvh. Johan [/quotehar en sfinx 58-30X , och vi är bara 2 personer i hushållet..ibland mer på sommaren..så går inte så mycket varmvatten.är ju olika mycket sol på sommaren,kan ju gå en vecka utan sol ochså...men trodde det räckte att värma upp vvb med bara solen på högsommaren.men är ju lite olika åsikter om det..