0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Men snälla purjo,290:an har väl en165liters VVtank. Sedan, vad betyder duscha länge och hörnbadkar??Du kan antagligen behöva allt mellan 165 till 300 liter.
Ja, det lutar åt en Bosch-lösning med EHP 10 AW + CC 290. I värsta fall kan man väl koppla in en extra VVB...
Citat från: purjo__ skrivet 24 juni 2010, 11:07:37Ja, det lutar åt en Bosch-lösning med EHP 10 AW + CC 290. I värsta fall kan man väl koppla in en extra VVB...Vad är en CC 290 Förmodar att det är pannan men vid en Googling får jag bara fram att det är Bosch bränsleinsprutning till bilar
PURJO Vad får du pröjsa för kalaset. Jag kanske kan rekommendera ett altenativ ThumbsupVad har bosch för köldmedium? det stod inte i den spec jag såg.Vad har du idag.
Citat från: joka83ed skrivet 24 juni 2010, 13:28:32Citat från: purjo__ skrivet 24 juni 2010, 11:07:37Ja, det lutar åt en Bosch-lösning med EHP 10 AW + CC 290. I värsta fall kan man väl koppla in en extra VVB...Vad är en CC 290 Förmodar att det är pannan men vid en Googling får jag bara fram att det är Bosch bränsleinsprutning till bilar Förlåt - Jag blir alldeles snurrig av IVT's och Bosch's olika modellbeteckningar.IVT 290 A/W == Bosch CC 160.IVT Air 90 == Bosch EHP 10 AW
Varför inte ha Bosch rakt igenom och ta en CC160?Kolla så du får den nya modellen på EHP:n med "slät" plåt på framsidan i stället för den med svarta prickar, det är den senaste.
Citat från: joka83ed skrivet 24 juni 2010, 14:03:59Varför inte ha Bosch rakt igenom och ta en CC160?Kolla så du får den nya modellen på EHP:n med "slät" plåt på framsidan i stället för den med svarta prickar, det är den senaste.Det är ju det jag har tänkt... EHP 10 AW + CC 160. Jag bara blandar ihop begreppen lite här i forumet...Jag skall kolla vilken 'årgång' det är på pumpen. Vad är det för skillnad på dom förutom skalet?