0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Bra alternativ till vvb. Stosa så du hämtar energi utifrån (som l/v pump). Kolla så att produkten fungerar ner till -15°C. Dessa är storsäljare i Europa, och det finns massor av tillverkare inom EU på denna typ av produkt.
Visserligen gammal tråd, men jag har just hittat en gammal sån här som stått ett tag. Hade bara tänkt att använda tanken. VVP funkar enligt uppgift när den kopplades ur. Börjar nu fundera på hur stor sannolikhet det är för att även VVP alltjämt funkar?Måste dessa gå emellanåt för att packningar inte ska torka?Funkar dessa även som avfuktare. Nu kör jag en avfuktare på landet. Vad hade hänt om jag i stället kört med en sån här i källaren på landet. Källaren hade blivit kallare men hade det blivit torrare om man bara snurrar runt luften i källaren på landet?
Visserligen gammal tråd, men jag har just hittat en gammal sån här som stått ett tag. Hade bara tänkt att använda tanken. VVP funkar enligt uppgift när den kopplades ur. Börjar nu fundera på hur stor sannolikhet det är för att även VVP alltjämt funkar?Måste dessa gå emellanåt för att packningar inte ska torka?