0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Snarare på samma sätt som att datorerna för de flesta människor idag, till skillnad mot 10 år sedan, inte är en modern variant av en skrivmaskin. För väldigt många är datorn ett surfverktyg och för väldigt många handlar surfning om att konsumera och inte generera information...Det finns plats för bägge, men jag tror ändå att tangentbordet blir för nischdatorer i den mening att det finns fler tangentbordslösa än med tangentbord i vårt hem om 7 år.
Om nästkommande 7 åren blir vädigt mycket mer revolutionerande vet vi inte. Men jag känner inte igen mig i din beskrivning av utvecklingen som om den har gått i ett rasande tempo de senaste åren.
Jag för min del använde internet för 10 år sedan ungefär på samma sätt som nu... Antingen var jag före min tid då, efter min tid nu, eller så har utvecklingen inte varit så stor... Jag höll till på olika forum (seglingsforum t.ex.), surfade efter information, IMade, tittade i tidtabeller (tågtider), shoppade, läste tidningen, hade en WEB-site osv. Faktiskt ingenting för min del som har förändrats.
Ipad ägare, jäkligt nöjd! Gillar man Iphonen, gifter man sig med Ipad'en!