0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Stickpropp brukar klara 16A, och trög 10A tål mycket! Kört min Nocria på full effekt i 2mån i värsta kylan, säkringen blir varm, men flyger ej, och sitter inomhus.Men din pump borde hamna på runt 5-6A.
Hej Alla !Lite info Sprintade iväg till Ö o B i Uddevalla, där fanns s1225 och s 1233 för 3990 resp 4990 men det fanns ingen qc på dessa. Däremot fanns sc1226 för 5990kr men då falnade mitt intresse, hade ju hoppas hitta 1225an med qc som tydligen finns i en del butiker.
hej igenSåg att maskinen avfrostade idag när jag kom ut var ju skönt att det fungerar, undrar lite vad det är som kyler eftersom temperaturen inte gått upp mer än till 15 ºC på ett helt dygn med inställd temp på 24 ºC.Garaget är på 60 m2 med förrådet samt gjuten sula, garagedelen har inte varit uppvärmd på hela vintern.Kan det vara mycket kyla kvar i sulan efter vintern eller?Har nu ställt in tempen på 30 ºC får vi se hur högt den når upp, har ni övriga Zibroägare några tips hur man skall köra för bästa verkningsgrad?//kjulakalle
hej hokanpÖkade på till 30 ºC vilket gjorde 18 ºC inne.Portarna är Crawford tror de är bra isolerade.Väggarna är isolerade 15 eller 20 cm sulan vet jag inte men den är gjutenmvh kjulakalle
Fick du någon värme??
Stativ billigt, samt kuddarna, Max 500:-, gör jobbet själv och ring kylkillen när allt hänger uppe, 500-1000:-, eller låna vacumsug och gör allt själv..!
..... lättmonterat var det ju //kjulakalle
Citat från: kjulakalle skrivet 26 mars 2010, 16:40:11..... lättmonterat var det ju //kjulakalle Har du monterat med eller utan vacum pump?