0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Vet inte om jag kan kalla det problem men om man har mycket ärenden så skulle det underlätta om man skötte detta när det passar bäst för en själv och då gärna med något automatiskt svar i retur som bara anger "beviljat" eller "icke beviljat"
Gör du en stor kreditkontroll från något av dom av bolagen som tillhandahåller kreditupplysningar får man nästan ut skostorleken på kunden men dessvärre inte vetskap om kunden har utnyttjat hela ROT avdraget eller inte
Vet inte riktigt vart du vill komma MGKea men jag ville gärna ha information om kunden har utnyytjat hela sitt ROT avdrag eller inte.Är det helt utnyttjat finns det ingen ide att skicka in pappren till skatteverket och få avslag och då skicka ytterliggare en faktura till kunden.
Det jag önskade var någon typ av inloggning av mitt företag för att då direkt få besked när jag knappar in personnummer, fastighetsbeteckning samt sökt belopp och då bara ett enkelt svar med BEVILJAT eller AVSLAGET oavsett tid på dygnet.Hux flux kanske den tjänsten kommer