0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det blev så för mig när jag hade med filer jag konverterat till andra format i samma mapp som loggfilerna, att inget blev importerat till databasen alltså.
Så den visar alltså inte ens vilken fil den jobbar med? Det borde den göra?!? Den borde även fortsätta importeringen som du skriver. Ska se över detta ordentligt nu när den nya versionen är släppt.Hur många loggfiler har du? Om det inte är allt för många så får du gärna packa ihop dem till en zip-fil och skicka dem till info(at)logpro.se så ska jag kan provköra filerna i utvecklingsmiljön.En sak som är viktig när man kör med dynamisk konfigurationfil är att man inte kan importera loggfiler från displayversion 800 eftersom dessa saknar rubrik. Men det borde inte generera detta fel.
Istället för att dra ner den för att dölja den, så väljer du i menyn "Visa" och "Linjal" för att dölja den. Då ska inte förhoppningsvis inte klaga.../Peter
Version 2.1.7 finns nu tillgänglig.Buggarna/önskemålen som beskrivs ovan ska nu vara åtgärdade. Kom gärna med fler förslag ThumbsupVersionshistorik: http://www.logpro.se/index.php/versionhistory
2. Vilka värden och inställningar skulle du vilja kunna fördefiniera?Mer sådan här kritik och förslag tack